četrtek, 22. februar 2018

Polarni medo

Tudi druga voščilnica je v modrih barvah, le da je dodano malo rumene. Ozadje sem naredila z Disstresi in sicer z Weathered wood, Iced spruce, Tumbled glass, Mermaid lagoon in Salty ocean. Medvedek je pobarvan s Promarkerji. Zvezdno nebo sem izrezala s pomočjo šablone Najlepšega para. Dodala sem nekaj rumenih zvezdic z razlogom, da razbijem modrino.







Voščilnico prijavljam:
Christmas Card Throwdown - Polar bears
Scrapping4funChallenge - Animals
Crafting from the heart - Anything goes
Deep Ocean Challenge - Cute and cudlly
Najlepši par - Februarska galerija


12 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. Prav paše v zimsko idilo ki je zunaj. Tudi sestava prejšnje voščilnice mi je všeč. Medvedki prav pašejo na to belino in modrino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovna voščilnica in res cart medo :). Všče mi je kako si z zvezdicami razbila monokramatsko modrino :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponovno zelo lep motiv medvedka. :-) Krasno si se poigrala z ozadjem. Všeč so mi rumene zvezdice med modrimi. Super pogruntavščina. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. A cute bear on a very nice card
    Lia DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh mais ce que c'est chou Urska, cet ourson semble si coquin, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je, tako kakor prejšnja. Krasno zvezdno nebo si naredila.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. This is the cutest bear we have has so far and the starry sky is gorgeous with the splash of yellow. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kolk je pa ta mladinček tud corten, pa nekam zbegan je videti, morda išče mamo. Ustvarila si mu tudi zelo lepe pogoje za bivanje, upam, da bo kmalu našel zatočišče:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. So nice and beautiful winter card with cute polar bear! Thank you so much for joining the challenge at Scrapping 4fun Challenges that we are sponsoring! Good luck with your entry!

    Fabrika Fantasy - Digital stamps, coloring pages and more

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  11. visiting again to see your love toward polar bear. beautiful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)