ponedeljek, 30. oktober 2017

Rojstni dan

Konec meseca oktobra je praznovala svoj rojstni dan ustvarjalka z veliko začetnico. Vedno znova občudujem njene izdelke, ki so narejene z zvrhano mero ljubezni. 
In tukaj nastane dilema....kakšno voščilnico narediti tako izjemni ustvarjalki?
Po dolgem tuhtanju in beljenju glave sem se odločila za voščilnico v viola odtenkih.Čeprav je zunaj jesen sem izbrala pomladni motiv. Zraven je dodanih še nekaj perlic in pa seveda nepogrešljiva Tinina šablona Vse najboljše, zato jo lepim v Oktobrsko galerijo.
Draga Tanja....naj ti še tukaj zaželim vse najboljše 😃







3 komentarji:

  1. Prekrasna je. Všeč mi je prav vse. Od sličice go izbranih barv in vseh dodatkov.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa kombinacija paprija, motiva in dodatkov. Pa kaj če je zunaj jesen - mi smo vsi za polmald :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)