petek, 17. februar 2017

Voščilnica s paus papirjem

 Končno je tudi meni uspelo narediti voščilnico za izziv Ko me inspirira, ki ga že nekaj časa pripravljata Tina in Vladka. Pogosto se zgodi, da mi zmanjka časa, včasih pa sem preprosto brez idej.
Tokrat sicer lovim zadnje ure izziva, pomembno pa je le to, da mi je uspelo :) 
Na sami voščilnici so večinoma Tinine šablone in štampiljke. Izjema je le embossirna srajčka, ki je od Tima Holtza. Metulji in rožice so sestavljeni iz viola papirja, čez pa je izrezan še paus papir.
Voščilnico prijavljam na izziv Ko me inspirira # 55 , lepim pa jo tudi v Tinino galerijo Najlepšega para.










6 komentarjev:

  1. Si v pričakovanju pomladi, ko ti metuljčki takole letajo po blogu :)
    Lepo voščilnico si naredila.
    Objemček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prisrčna voščilnica in lepo embosirano ozadje. Sem vesela, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, kako si tole simpatično izdelala....čudovita je! Posebno mi je všeč, kako razigrano si odtisnila napis!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo sestavljena in dobro uporabljen paus papir,ki voščilnico naredi nežno. Napis pa, kot je rekla že Tina, simpatično "razmetan":). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)