sreda, 8. februar 2017

Ozadje

Zadnje dni komaj najdem kaj časa za ustvarjanje.V službi imamo kar pestro. Povečano število obolelih z gripo, pljučnico in podobnimi respiratornimi obolenji so na vrhuncu. Po nekaj letih imamo celo bolnika z ošpicami.
Že nekaj časa nazaj sem se začela poigravati z ozadji in med drugim je nastalo tole. Uporabila sem različne Distresse, po vrhu pa poškropila z belo tempera. 
Naj vam za konec današnje objave zaželim samo še lep preostanek dneva.






10 komentarjev:

  1. Pravo umetniško delo. Lepo si se poigrala z Distress-i. Odlično ti gre. Čim več takšnih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda! Malo spominja na severni sij...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje. Super barvno kombinacijo si uporabila in izbrala lušten motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa, Urška. Tako elegantno si skombinirala barve za ozadje, vse se lepo ujema.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepo igranje z barvami. :-) Krasno voščilnico si ustvarila. Ob gužvi v službi gotovo paše takšen odklop. Drži se in pazi, da ne stakneš kakšnega virusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se poigrala z barvami, mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno ozadje si pričarala Urška - pri nas spet narahlo sneži tako da sem navdušena nad tvojimi strastnimi barvami.
    Snežinke pošiljam tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne barve... joj kaj vse ne počnemo s temi distressi, ane? Jaz sem tudi navdušena nad njimi...

    OdgovoriIzbriši
  9. Te kar vidim kako si uživala...čudovito si namešala barve. Všeč zelo. Vedno bliže tistemu kar čakam :)
    Objemček

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)