nedelja, 23. oktober 2016

Za prijateljico

Nekaj dni nazaj je praznovala moja dobra prijateljica. Obožuje vse kar je v roza barvi. In le katero drugo barvo bi izbrala za voščilnico kot roza :)
Osnova voščilnice je v beli barvi, v sredini roza in po vrhu pisan papir prav tako rozastega odtenka. Motiv deklice v podobi vile mi je zelo pri srcu in rada ga uporabim. Zdel se mi je kot nalašč zanjo.Tokrat sem se za lepši izgled poslužila embossirne srajčke Leane Creatief  BV, robove pa izsekala z luknjačem Marte Stewart.  Dodala sem še nekaj dodatkov in voščilka je bila nared. In ker voščilka rabi prostor v katerem bo shranjena sem naredila še škatlo.










5 komentarjev:

  1. Čudovito in zelo bogato voščilnico za prijateljico si izdelala. Motiv vile je kot iz pravljica. :-) Tudi "garaža" za voščilnico je lepa. Všeč mi je enaka bordura na voščilnici in škatlici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je! Škatlica pa tudi lepoizgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna kutija i prekrasna čestitka!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna oblika voščilnice in lepo barvno usklajena. Zelo si se potrudila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je , to bo prijateljica vesela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)