četrtek, 26. maj 2016

Vabila malo drugače

Tokrat sem se lotila malo drugačnih vabil za krst. Želja naročnice je bila, da bi bila vabila živih barv in z veliko rožic. In ker je želje treba upoštevati, sem naredila točno takšna vabila. Čeprav so se mi zdela na začetku čudna in nevsakdanja, so na koncu izpadla kar dobro. Pomembno pa je predvsem to, da je bila naročnica več kot zadovoljna.







5 komentarjev:

  1. Čudovito pisana vabila si sestavila. :-) Zelo zanimiva ideja in seveda prelepa izvedba. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barve si uporabila in upoštevala naročnico. Končni izdelek pa prekrasen. Toliko lepih rožic krasi tvojo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatka djevojćica a i čestitka
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Nevsakdanja vabila za tako priloznost, vendar tako bolj zanimiva in odbita. Vcasih je res potrebno iti izven okvirjev :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)