četrtek, 14. april 2016

Na pragu tridesetih

Poslovil se je od dvajsetice in stopil na prag tridesetih. Za osrednji motiv sem izbrala avto,saj je slavljenec velik ljubitelj le-teh. Uporabila sem Tinine pravokotne šablone, zato voščilnico prijavljam v Aprilsko galerijo. Še nekaj črnih perlic in voščilka je bila končana.
Slavljencu pa zaželim le še.....vesel in uspešen uvod v trideseta :)













9 komentarjev:

  1. Prava moška in v vintage stilu. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna vintage voščilnica s starodobnikom. Prava moška.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila voščilnico. Krasen motiv za ljubitelja avtomobilov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si tole skombinirala v moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo vintage voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je čestitka!!
    super slikica i super papiri!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasna voščilnica, pa "samo" iz kvadratov. Čudovito si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je večplastnost.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)