torek, 19. januar 2016

Vesele praznike

Naj vam pokažem še zadnje novoletne voščilnice, ki sem jih izdelala v preteklem letu. Za spremembo sem poleg modrih odtenkov dodala še rdeče. Pri teh voščilnicah sem se poslužila srajčke, ki pa jo na žalost vse premalo uporabljam.Voščilke sem dopolnila z napisom Vesele praznike, robove pa polepšala z robnim luknjačem.
Sedaj pa je res čas, da se poslovim za nekaj mesecev od novoletnih voščilnic :)







6 komentarjev:

  1. Simpatične čestitke, jednostavne i elegantne!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi te so zelo lepe. Všeč mi je, da si uporabila reliefne srajčke.
    Sama jih čisto premalo uporabljam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Embosing doda posebno noto. Zelo všečne so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si uporabila srajčko za embosiranje in ustvarila krasne voščilnice. Zelo so mi všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)