nedelja, 12. julij 2015

Večna ljubezen

Še en zaljubljeni par si bo pred oltarjem kmalu prisegel večno zvestobo. 
V ta namen je nastala sledeča voščilnica v zeleno - beli kombinaciji.Sama se sicer nagibam k drugačnim barvam, ker pa je bila želja, da nastane v teh barvah, sem to seveda z veseljem upoštevala.
Ker so  tudi na tej voščilnici Tinine šablone, jo prijavljam v Julijsko galerijo Najlepšega para.











14 komentarjev:

  1. Wow Urska, your Weddingbox is very beautiful. All Details are so lovely.
    Wish you a nice Sunday, Hugs, Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. uau kako lepo, tele labode imam tudi jaz doma že sto let in jih nisem uporabila še nikoli, jao :) tole pa je res krasno narejeno! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zeleno bela kombinacija je meni zelo ljuba in tudi v tvoji variaciji je lepo izpadla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sveža kombinacija in izredno lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čista eleganca! Všeč mi je embosiran vzorček na papirju. Zelo lepo si izdelala tako knjigico, kot škatlico. Zeleno bela kombinacija je super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kombinacija barv je svetovna in embossing v ozadju prav lepo dopolni borduro iz srčkov in taveliki srci :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo okrašena knjigica in zraven pripadajoča škatlica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. zelena mi je všeč in tale srca so fantastična, pa tudi embosirano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako je lijepa kutija i odabir zelene je baš super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)