četrtek, 17. julij 2014

Poročni trenutek

Po nekaj dnevnem premoru se javljam z novo objavo.Čeprav sem bila bolj na tesnem s časom,mi je vseeno uspelo ustvariti kakšno malenkost.Tudi na obisk vaših blogov nisem pozabila.Z veseljem pogledam vaše nove objave,čeprav ne pokomentiram vseh.
 Pred mano je še cel delovni vikend, jaz pa sem takooo utrujena že sedaj :(
Komaj čakam na dopust. (Samo) Še tri tedne oddelam,pa bo....se tolažim :)
Kakor meni počasi mineva čas do dopusta,tako hitro čas beži paru,ki bosta kmalu stopila na skupno življenjsko pot.Odštevata dneve,ko si bosta pred oltarjem dahnila svoj DA.
Tudi sama želim obema vse najlepše na tej poti ter da bi ju ljubezen spremljala tudi takrat,ko bosta plula po razburkanem morju :)

Dekleta pri CRAFT-alnici so za tokratni izziv izbrale temo Praznovanje.Poročni dan je dan,ko se zagotovo praznuje in veseli,zato voščilnico prijavljam na ta izziv.Pa na julijsko galerijo Najlepšega para tudi ne smem pozabiti,saj sem v voščilnici uporabila Tinin napis Čestitke ob poroki.

 










                                               Pozdravček do naslednjič....:)

15 komentarjev:

  1. Absolutely Gorgeous. Excellent craftsmanship. A stunning creation Urska.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite - očitno so same poroke v vašmu koncu :). Naj ti delaven vikend čim hitreje mine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tri so čudovite. Belo rumena kombinacija mi je neznansko všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška čudovita voščilnica. Poročna v rumeni barvi, lepo. Tudi oblika voščilnice mi je zelo zelo všeč.
    Kar pa se tiče delovnega vikenda, pa si lahko padava roke. :)
    Naj ti hitro in mirno mine. Obljubim, da ti nikogar ne pošljem :) :) :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Naj ti čas do dopusta hitro mine, vseeno pa ne pozabi uživat v poletju :) Lepo si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful and elegant card and box, you have made such a gorgeous keepsake
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita poročna voščilnica. lepo si jo naredila in zapakirala v lično škatlico.
    Hvala, da jo deliš z nami v 112. izzivu Craft-alnice.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous and very elegant, love all the detail.
    Welcome on Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo in predvsem z natančnostjo narejeno! Krasne barve in design :-))
    Hvala, ker se igraš z nami na “praznovanju” v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo bogato in lepo voščilnico si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. O, kako je lepa in čudovito dodelana! Zagotovo sta bila zelo vesela...jaz sem pa tudi, ker je na njej Najlepši par :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna, domiselna voščilnica. Navdušena sem nad detajli.
    Marjeta

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)