ponedeljek, 26. maj 2014

Lonček 2

Pa vam pokažem še en lonček :)
Tokrat sem za osnovo izbrala belo lepenko,čez pa sem nalepila servetek z motivom treh škratkov.Ker mi je bil tudi robni del prtička všeč (sploh bele pike),sem tudi tega uporabila.
Lonček sem poklonila sodelavki,ki ga že veselo uporablja za zbiranje plastičnih zamaškov.










12 komentarjev:

  1. Zelo lepi lonček je nastal
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, kako ljubek motiv :-) Čudovito si izdelala tale lonček. Občudujem servietno tehniko, vendar meni še kar ne gre... Z lepilom se ne razumem najbolje. Edino, če servietek polikam, zgleda užitno :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lep lonček je nastal!
    Všeč mi je ljubek motiv in valovita osnova :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Moin Urska,
    sommerlich wunderschön ist das Werk. Es gefällt mir sehr gut.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Tag und morgen einen schönen Feiertag.
    Liebe Grüße Heidi

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii, kako srčkana škratka. Krasen lonček je nastal.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)