nedelja, 4. maj 2014

Dan ljubezni

Pa smo zakorakali v mesec maj,najlepši mesec v letu.Sploh za tiste,ki bodo stopili pred oltar in si obljubili večno zvestobo. 
Za par,ki bo prav tako stopil v tem mesecu pred oltar,je bila narejena sledeča voščilnica.
Za to voščilnico-knjigo sem uporabila za osnovo bel papir,dodala še rdečega (takšna je bila želja naročnice),po vrhu pa še bel perl papir.
Najprej sem hotela pustiti prvo stran knjige popolnoma belo,embosirano samo s srajčko,pa mi je bilo vse skupaj kar nekako pusto.Zato sem dodala dva srčka,izrezana z rezalno šablono.


                                                       
                               







11 komentarjev:

  1. Yelo lepa knjigica in dobra ideja z srcki ki se prepletajo. Srajcka iz zadnje strani mi je zelo vsec.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. S to knjigico in škatlo si pa prekosila samo sebe. Prekrasno . čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si tole sestavila. Tudi meni je všeč preplet srčkov :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem tvoje knjigice. Tale je spet pravi cukerček :-) Zelo mi je všeč. Rdeče bela barvna kombinacija je enostavna in zelo učinkovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je in vsec mi je kako se ta dva srcka prepletata. Belo-rdeca kombinacija je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno darilo ljubezni-
    naj vsak zapise svoj ljubezenski roman
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, kako si uporabila izrezek in ostanke izrezka prepletajočih srčkov. Knjiga in škatla sta čudoviti.
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  8. Urška super barvna kombinacija in zelo domiselno si uporabila srčka.
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Moin Urska,
    die Werke sind traumhaft schön. Ich bin so sehr begeistert.
    Ich wünsche dir einen schönen Abend.
    Liebe Grüße Heidi

    OdgovoriIzbriši
  10. Hallo Urska,
    wieder so ein schöner Einfall von dir. Sehr schön, das du die Buchbox in einer Schachtel untergebracht hast.
    Liebe Grüße, Anja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)