sobota, 5. oktober 2013

Svet na dlani


Voščilnica, ki jo danes objavljam, je nastala za sodelavko,katere hči   je dopolnila 30.let. Tudi tokrat sem uporabila bolj nežne odtenke v roza barvi, zraven pa dodala še nekaj zelene.

Trikrat po deset,
za teboj je let.
Stopaš v blagi čas,
ko je na dlani svet.
Trikrat po deset,
šteješ danes let.
Klanja se v pozdrav
ti modrosti cvet.

















9 komentarjev:

  1. This is gorgeous, I like the image and the colours.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj kako lepo!!! Res si se potrudila. vse kar je na tej voščilnici mi je zelo všeč. Postavitev, odtis, dodatki, papir...vse, vse, vse je zelo lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa res v nulo dodelaš tvoje voščilnice. Čudovita je :-) Škatlica pa je samo še češnja na torti :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super voščilnica,kot zmeraj.Pika na i pa sta okrašena notranjost in škatlica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Urška
    zelo lepa je
    in darilna škatljica namesto kuverte je pika na i
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako je lepa in izbrala si krasne barve! Tudi motiv mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)